جزوه درس هوش مصنوعی
جزوات دانشگاه » هوش مصنوعی
جزوه درس هوش مصنوعی استاد محترم: خانم مهندس محمدی جهت دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید.. جزوه درس هوش مصنوعی آخرین بروز رسانی: 96...
جزوه درس هوش مصنوعی استاد محترم: خانم مهندس محمدی جهت دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید.. جزوه درس هوش مصنوعی آخرین بروز رسانی: 96...
بسیاری از برنامه نویس ها پس از ورود به حرفه ی برنامه نویسی و پیشرفت در آن حسرت برخی نکات را میخورند که قبل از شروع برنامه نویسی باید به آن توجه میکردند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به برنامه نویسی علاقه دارید و قصد ورود به این حرفه را دارید،...
برنامه نویسی و برنامه نویس ها را دوست دارم. من اعتقاد دارم مهندس کامپیوتری که برنامه نویسی نمی داند مانند سربازی است که اسلحه ندارد. برنامه نویس خوب در هیچ شرایطی و هیچ جایی بیکار نمی ماند. برنامه نویسی امری مقدس است زیرا برنامه نویس در تمام لحظات نوشت...
فروش نرم افزار دفترچه تلفن با قابلیت ثبت مخاطبین شما در پایگاه داده و امکان حذف و ویرایش، جستجوی مخاطبین با تخفیف ویژه برای دانشجویان جهت خرید بر روی لینک زیر کلیک نمایید: نرم افزار دفترچه ...
1- تمام دستورات #C به ; ختم می شوند. اگر دستوری طولانی باشد، می تواند در چند سطر ادامه یابد و ; در انتهای آخرین سطر قرار گیرد. 2- #C نسبت به حروف کوچک و بزرگ حساس است، یعنی در نام گذاری متغیرها و کلاس ها، بین حروف کوچک و بزرگ تفاوت وجود دارد. به عنوا...
در قسمت های قبلی با ساختار اولیه برنامه های سی شارپ و محیط کنسول به صورت مقدماتی آشنا شدیم. در این قسمت قصد داریم موارد زیر را با هم بررسی کنیم: 1. دستورات اولیه محیط Console 2. متغیرها و شیوه تعریف و استفاده از آن ها 3. آشنایی با دستورات یا statem...
ایجاد یک برنامه ساده .. در محیط کنسول برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنی...
برای ایجاد پروژه جدید طبق زیر عمل می کنیم: 1- پس از اجرای برنامه گزینه New project را کلیک می کنیم [ ساختار پروژه در C# ] 2- پس از انتخاب new project، طبق عکس ابتدا از کادر سمت چپ زبان #C را انتخاب می کنیم و بعد نوع آن که حالت بصری شده باشد و یا کنسول ...
معرفی رویدادهای فرم در سی شارپ #C وقتی نمونه ای از برنامه ی ویژوال ایجاد میکنیم، اولین مرحله در برنامه نویسی، ایجاد فرم و اضافه کردن کنترلها به آن است. فرم ، بستری برای دربرگرفتن کنترلها جهت برنامه نویسی ویژوال است و کنترل، قطعات نرم افزاری هستند که قا...
در انجام محاسبات بر روی متغیرها یا ذخیره مقدار یک متغیر در متغیری دیگر نوع داده ای آنها همواره باید یکسان باشد برای مثال یک عدد صحیح را فقط میتوان بر یک عدد صحیح تقسیم کرد ویا مقدار یک متغیر از نوع اعشار ر ا نمی توان به یک متغیر از نوع صحیح نسبت داد در...
عملگرها، علامت هایی هستند که بر روی یک یا چند عبارت کار خاصی را انجام می دهند. برای مثال عملگر + در زبان سی شارپ برای جمع دو عدد یا پیوند دو رشته استفاده می شود. تعداد عملگرهای موجود بسیار زیادند که در این قسمت ما پنج دسته از عملگرها را بررسی خواهیم کر...
کنترل ها اجزای بصری هستند که به وسیله ی آنها محیط های گرافیکی (GUI)ساخته می شود. هرچیزی که شما در یک محیط گرافیکی می بینید یک کنترل است ، حتی محیط فرم نیز یک کنترل است. کنترل ها در دسته های مختلفی در قسمت نوار ابزار قرار دارند. بیشتر کنترل ها از کلاس پ...
آموزش تصویری نصب ویژوال استادیو - VISUAL STUDIO با سلام به کاربران گرامی در این مطلب میخواهیم روش نصب ویژوال استادیو را بررسی کنیم شاید اکثر شما کاربران روش نصب را به سادگی بلد باشید، در این مطلب روش نصب را بررسی خواهیم کرد و در مطالب بعدی موارد بیشتری...
قبل از به کار گرفتن متغیرها، باید نوع آن ها را مشخص کرد. نوع متغیر، مقادیری را که می تواند بپذیرد و اعمالی را مشخص می کند که می توانند بر روی آن مقادیر انجام شوند. تعیین نوع متغیر را تعریف متغیر می گویند. برای تعیین نوع متغیر، به صورت زیر عمل می شود: ...
متغیرها نامی برای کلمات حافظه اند که داده ها در آن ها قرار می گیرند و محتویات آن ها ممکن است در طول اجرای برنامه تغییر کند. برای مراجعه به متغیرها از نامشان استفاده می شود. لذا متغیرها امکان نام گذاری برای کلمات حافظه را فراهم می کنند. برای نام گذاری م...